Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 15 záznamů.  1 - 10další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Průběh zakázky ve vybraném podniku
Štefáček, Radim ; Voborný, Augustin (oponent) ; Milichovský, František (vedoucí práce)
Bakalářská práce se věnuje průběhu zakázky ve zvoleném podniku PKS okna a.s. Práce je založena na zjištěných informacích, přičemž popisuje aktuální situaci průběhu zakázky v podniku od obdržení zakázky, přes jednotlivé fáze výroby, až k vypravení a případné montáži hotové zakázky. Smyslem této závěrečné práce je vhodně analyzovat celý průběh zakázky, lokalizovat tíživé problémy a stanovit nápravná opatření, která přispějí k efektivnějšímu průběhu zakázky ve zvoleném podniku.
Komunikační strategie ve vybraném podniku
SCHICKEROVÁ, Michaela
Diplomová práce je zaměřena na komunikační strategii ve vybraném podniku. V teoretické části se text zabývá nejprve základními pojmy spojenými s komunikací a jejími procesy a následně jsou podrobně rozebrány jednotlivé kroky komunikační strategie. S tématem souvisí i marketingový mix, na který navazuje kapitola komunikačního mixu a jeho nástrojů. Empirická část je založená na zpracování komunikační strategie z praktického hlediska. Úvodní kapitola empirické části je věnována podrobnému rozboru zvoleného podniku, na který jsou navázány potřebné analýzy. V diplomové práce jsou využity analýzy typu Porterův model pěti sil, SWOT analýza a rozbor EFE, IFE a IE matice. Následně jsou na základě získaných výsledků navrhnuty dva projekty, které jsou implementovány do konkrétní komunikační strategie. Navržené projekty představují modernizaci webových stránek a dále realizaci reklamy v průmyslové oblasti města Plzeň. Návrh modernizace webu zahrnuje základní specifikaci pro tvorbu cenové nabídky, zhodnocení aktuálního stavu webových stránek od dvou oslovených subjektů a dvě předběžné cenové nabídky pro realizaci. Za účelem zpracování projektu: Realizace reklamy v průmyslové oblasti Plzeň, byli osloveni dva poskytovatelé reklamních ploch, u kterých byly poptány vždy dva bigboardy. Návrh obsahuje cenové nabídky těchto poskytovatelů na určité časově období. V poslední fázi byla oslovena marketingová společnost za účelem vytvoření cenového odhadu pro grafické zpracování reklamního plakátu. Výsledkem těchto doporučení by mělo být zvýšení poptávky po nabízených produktech, zefektivnění Employer Brandingu a zlepšení komunikace směrem k vnějšímu okolí.
Strategický management výrobního družstva
Ambróšová, Helena
Obsahem diplomové práce Strategický management výrobního družstva je podrobná analýza vnějšího a vnitřního prostředí výrobního družstva Kovona se sídlem v Brně, a návrh strategických opatření, která z těchto analýz vycházejí. V teoretické části je uveden obecný postup strategické analýzy s využitím zvolených metod. V praktické části jsou aplikovány vybrané metody na podmínky výrobního družstva. Na základě analýzy vnějšího prostředí jsou identifikovány příležitosti a hrozby, které jsou významné pro fungování výrobního družstva zaměstnávajícího zdravotně postižené osoby. Výsledkem analýzy vnitřního prostředí je identifikace silných a slabých stránek tohoto podniku. Faktory vnějšího a vnitřního prostředí jsou hodnoceny pomocí matic EFE a IFE. V další části jsou použity vybrané pomocné nástroje pro stanovení strategie: Vnitřně-vnější matice a SWOT matice. Na základě zjištěných výsledků je navržena strategie, která povede k posílení stávající pozice výrobního družstva na trhu, zlepšení konkurenceschopnosti intenzivnějším využitím propagačních nástrojů, reorganizací výrob a rozšířením distribučních cest.
Podnikový management vybraného ekonomického subjektu
Maňáková, Markéta
Tato bakalářská práce se zabývá komplexní analýzou podnikového managementu firmy Herlango, s.r.o.. Jmenovaná firma prodává optické korekční pomůcky prostřednictvím vlastního řetězce očních optik. V první části práce jsou teoreticky popsány metody a postupy, jež budou použity pro zhodnocení celkové situace ve firmě. V druhé části práce jsou tyto metody prakticky aplikovány na firmu Herlango s.r.o. Nejdříve je provedena analýza vnitřního prostředí firmy, která popisuje: organizační strukturu, strukturu řízení, marketing, finanční analýzu a informační systém. Následně je zkoumáno vnější prostředí firmy pomocí PEST analýzy a Porterova modelu konkurenčních sil. V poslední části práce bude sestavena matice SWOT, s jejíž pomocí budou stanoveny strategie a opatření, které by měly vést ke zlepšení chodu firmy.
Podnikový management ve vybraných vendingových společnostech
Matulíková, Martina
Předmětem této práce je analýza podnikového managementu ve vybraných vendingových společnostech. Teoretická část popisuje základní pojmy související s tématem práce. Praktická část analyzuje a charakterizuje vnitřní a vnější prostředí podniků při zachování jejich specifických vlastností. Pro zkoumání vnějšího prostředí byla využita PESTE analýza, Porterův model konkurenčních sil a EFE matice. V rámci vnitřního prostředí byl zkoumán předmět činnosti, byla provedena matice IFE a finanční analýza. Pro celkovou analýzu byla použita IE matice a SWOT analýza. Závěrečná práce obsahuje doporučení a návrhy, které mohou být podnikem využitelné v praxi. Doporučení jsou zaměřena na oblast konkurenceschopnosti, finanční stránku a efektivní využívání zdrojů.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 15 záznamů.   1 - 10další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.