|
Průběh zakázky ve vybraném podniku
Štefáček, Radim ; Voborný, Augustin (oponent) ; Milichovský, František (vedoucí práce)
Bakalářská práce se věnuje průběhu zakázky ve zvoleném podniku PKS okna a.s. Práce je založena na zjištěných informacích, přičemž popisuje aktuální situaci průběhu zakázky v podniku od obdržení zakázky, přes jednotlivé fáze výroby, až k vypravení a případné montáži hotové zakázky. Smyslem této závěrečné práce je vhodně analyzovat celý průběh zakázky, lokalizovat tíživé problémy a stanovit nápravná opatření, která přispějí k efektivnějšímu průběhu zakázky ve zvoleném podniku.
|
| |
| |
|
Komunikační strategie ve vybraném podniku
SCHICKEROVÁ, Michaela
Diplomová práce je zaměřena na komunikační strategii ve vybraném podniku. V teoretické části se text zabývá nejprve základními pojmy spojenými s komunikací a jejími procesy a následně jsou podrobně rozebrány jednotlivé kroky komunikační strategie. S tématem souvisí i marketingový mix, na který navazuje kapitola komunikačního mixu a jeho nástrojů. Empirická část je založená na zpracování komunikační strategie z praktického hlediska. Úvodní kapitola empirické části je věnována podrobnému rozboru zvoleného podniku, na který jsou navázány potřebné analýzy. V diplomové práce jsou využity analýzy typu Porterův model pěti sil, SWOT analýza a rozbor EFE, IFE a IE matice. Následně jsou na základě získaných výsledků navrhnuty dva projekty, které jsou implementovány do konkrétní komunikační strategie. Navržené projekty představují modernizaci webových stránek a dále realizaci reklamy v průmyslové oblasti města Plzeň. Návrh modernizace webu zahrnuje základní specifikaci pro tvorbu cenové nabídky, zhodnocení aktuálního stavu webových stránek od dvou oslovených subjektů a dvě předběžné cenové nabídky pro realizaci. Za účelem zpracování projektu: Realizace reklamy v průmyslové oblasti Plzeň, byli osloveni dva poskytovatelé reklamních ploch, u kterých byly poptány vždy dva bigboardy. Návrh obsahuje cenové nabídky těchto poskytovatelů na určité časově období. V poslední fázi byla oslovena marketingová společnost za účelem vytvoření cenového odhadu pro grafické zpracování reklamního plakátu. Výsledkem těchto doporučení by mělo být zvýšení poptávky po nabízených produktech, zefektivnění Employer Brandingu a zlepšení komunikace směrem k vnějšímu okolí.
|
|
Strategický management výrobního družstva
Ambróšová, Helena
Obsahem diplomové práce Strategický management výrobního družstva je podrobná analýza vnějšího a vnitřního prostředí výrobního družstva Kovona se sídlem v Brně, a návrh strategických opatření, která z těchto analýz vycházejí. V teoretické části je uveden obecný postup strategické analýzy s využitím zvolených metod. V praktické části jsou aplikovány vybrané metody na podmínky výrobního družstva. Na základě analýzy vnějšího prostředí jsou identifikovány příležitosti a hrozby, které jsou významné pro fungování výrobního družstva zaměstnávajícího zdravotně postižené osoby. Výsledkem analýzy vnitřního prostředí je identifikace silných a slabých stránek tohoto podniku. Faktory vnějšího a vnitřního prostředí jsou hodnoceny pomocí matic EFE a IFE. V další části jsou použity vybrané pomocné nástroje pro stanovení strategie: Vnitřně-vnější matice a SWOT matice. Na základě zjištěných výsledků je navržena strategie, která povede k posílení stávající pozice výrobního družstva na trhu, zlepšení konkurenceschopnosti intenzivnějším využitím propagačních nástrojů, reorganizací výrob a rozšířením distribučních cest.
|
|
Podnikový management vybraného ekonomického subjektu
Maňáková, Markéta
Tato bakalářská práce se zabývá komplexní analýzou podnikového managementu firmy Herlango, s.r.o.. Jmenovaná firma prodává optické korekční pomůcky prostřednictvím vlastního řetězce očních optik. V první části práce jsou teoreticky popsány metody a postupy, jež budou použity pro zhodnocení celkové situace ve firmě. V druhé části práce jsou tyto metody prakticky aplikovány na firmu Herlango s.r.o. Nejdříve je provedena analýza vnitřního prostředí firmy, která popisuje: organizační strukturu, strukturu řízení, marketing, finanční analýzu a informační systém. Následně je zkoumáno vnější prostředí firmy pomocí PEST analýzy a Porterova modelu konkurenčních sil. V poslední části práce bude sestavena matice SWOT, s jejíž pomocí budou stanoveny strategie a opatření, které by měly vést ke zlepšení chodu firmy.
|
|
Podnikový management ve vybraných vendingových společnostech
Matulíková, Martina
Předmětem této práce je analýza podnikového managementu ve vybraných vendingových společnostech. Teoretická část popisuje základní pojmy související s tématem práce. Praktická část analyzuje a charakterizuje vnitřní a vnější prostředí podniků při zachování jejich specifických vlastností. Pro zkoumání vnějšího prostředí byla využita PESTE analýza, Porterův model konkurenčních sil a EFE matice. V rámci vnitřního prostředí byl zkoumán předmět činnosti, byla provedena matice IFE a finanční analýza. Pro celkovou analýzu byla použita IE matice a SWOT analýza. Závěrečná práce obsahuje doporučení a návrhy, které mohou být podnikem využitelné v praxi. Doporučení jsou zaměřena na oblast konkurenceschopnosti, finanční stránku a efektivní využívání zdrojů.
|
| |
| |
| |